You are currently viewing Το Hula Hooping for Fitness είναι ένα πράγμα (και γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε)

Το Hula Hooping for Fitness είναι ένα πράγμα (και γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε)


Εικόνα για άρθρο με τίτλο Το Hula Hooping for Fitness is a Thing (και γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε)

φωτογραφία: Yellowj (Shutterstock)

Ίσως ξέρετε πώς να κάνετε hula hoop σαν επαγγελματίας, αλλά ξέρατε ότι μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις δεξιότητες ως μέρος της τελευταίας τρέλας γυμναστικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αυτή την εβδομάδα, pop-sensation Η Lizzo έγινε viral στο Tik Tok για την αντίδραση σε ντουέτο σε ένα βίντεο ενός από τους θαυμαστές της να χορεύει το σινγκλ της “About Damn Time” ενώ χρησιμοποιούσε με χούλα χουπ. Δεν ήταν παρά ένα παράδειγμα μιας ευρύτερης τάσης στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, τονίζοντας μια αναζωπύρωση του παιχνιδιού της δεκαετίας του 1950 — το οποίο είναι iχρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για γυμναστική.

Ένα subreddit για το hula hooping έχει 16.000 μέλη και τα βίντεο ασκήσεων με χούλα χουπ στο YouTube ανεβαίνουν τακτικά εκατοντάδες χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια, των απόψεων. Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Αμερικανικό Συμβούλιο για την Άσκηση, το χούλα χουπ καίει κατά μέσο όρο 210 θερμίδες κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης 30 λεπτών, συγκρίσιμες με την άσκηση μαθημάτων τύπου boot camp, step aerobic και cardio kickboxing. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που τράβηξε την προσοχή των διασήμων από Κάθριν Ζέτα Τζόουνς προς την Τζένιφερ Χάντσον (ή ίσως τα Πελοτόνια τους είναι απλώς σπασμένα).

Το Hula hooping έχει ακόμη και την έγκριση των ειδικών στον τομέα της υγείας. Samantha Noderer του Γράφει το Ιστολόγιο Δημόσιας Υγείας της Μασαχουσέτης“Το τσέρκι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονώσετε τους μηρούς, τους κοιλιακούς, τους γλουτούς και τα μπράτσα χωρίς να νιώθετε ποτέ ότι προπονείστε.” Το Κέντρο Εκμάθησης & Γνώσης Προσχολικής Ηλικίας Το τμήμα του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών συνιστά το χούλα χουπ ως σωματική δραστηριότητα για τα παιδιά και Ο Δρ Edward R. Laskowski σημειώνει, «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ζυγισμένο χούλα χουπ ως μέρος ενός συνολικού προγράμματος γυμναστικής για να προσθέσετε ποικιλία στις προπονήσεις σας ή απλώς ως έναν διασκεδαστικό τρόπο για να γίνετε πιο δραστήριοι».

Πώς να ξεκινήσετε το hula hooping για φυσική κατάσταση

Ακολουθούν μερικές ρουτίνες από το YouTube που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε να ενσωματώνετε το hooping στις προπονήσεις καρδιο σας. Σημειώστε ότι πολλές ρουτίνες χρησιμοποιούν ένα ζυγισμένο χούλα χουπτο οποίο είναι διαφορετικό από το είδος που πωλείται πιο συχνά σε ένα κατάστημα παιχνιδιών.

  • Hula Hoop Warm-Up/Cool Down: Προσθέστε λίγο στεφάνι στην αρχή και να ολοκληρώσετε την υπάρχουσα προπόνησή σας με αυτήν τη ρουτίνα προθέρμανσης, η οποία χρησιμοποιεί το στεφάνι για να βοηθήσει στο τέντωμα, αλλά δεν περιλαμβάνει ενεργό στεφάνι.
  • Προπόνηση PINC Active Fitness Hula Hoop από τη Rachael Attard: Αυτή η ρουτίνα για αρχάριους διάρκειας 15 λεπτών περιλαμβάνει μερικές διατάσεις με υποβοήθηση στεφάνης και παρατεταμένο στεφάνι ενώ σε μια ποικιλία στάσεων καταπονούνται διαφορετικές μυϊκές ομάδες.
  • Προπόνηση χορού Hula Hoop: Μια συνεδρία προπόνησης 30 λεπτών για όλο το σώμα, που προορίζεται για μεσαίου έως προχωρημένους χούλα-χουπερ.

Πάρε τα ρούχα γυμναστικής σου και πάτα παιχνίδι σε ένα από τα πολλά Λίστες αναπαραγωγής Spotify hula hoopingκαι είστε έτοιμοι να πάτε.





Source link

Η Γνώση είναι Δύναμη. Μοιράσου την.