You are currently viewing 5 πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν αισθάνεστε καταβεβλημένοι

5 πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν αισθάνεστε καταβεβλημένοι


Φαίνεται ότι ζούμε σε μια συνεχή κατάσταση άγχους. Κύκλος κακών ειδήσεων μετά από κύκλο κακών ειδήσεων μπορεί να αφήσει ένα άτομο να αισθάνεται εξαντλημένο, τουλάχιστον. Αν διαβάζετε αυτό το άρθρο, είναι ξεκάθαρο ότι εσείς, όπως και εγώ, αισθάνεστε καταβεβλημένοι και ανήσυχοι. Και ενώ ο απώτερος στόχος θα ήταν να αναλάβετε δράση και να βρείτε μια λύση για κάτι που απασχολεί το μυαλό σας, μερικές φορές χρειάζεστε απλώς μια επαναφορά του νευρικού συστήματος. Είναι σαν να λένε: φορέστε τη μάσκα σας πριν βοηθήσετε άλλους.

Διαβάστε παρακάτω για πέντε γρήγορα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ηρεμήσετε το νευρικό σας σύστημα και να βάλετε σε προοπτική τα συναισθήματά σας.

1. Κάντε μια άσκηση ευγνωμοσύνης.

Είναι εύκολο να εστιάσετε στα πράγματα που σας βαραίνουν, στα πράγματα που δεν έχετε και στα πράγματα που θα θέλατε να μπορούσατε να αλλάξετε. Αλλά αφιερώστε ένα λεπτό για να εστιάσετε στα πράγματα που έχετε — στα πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες. Ένας αγαπημένος σύντροφος. Μια στέγη πάνω από το κεφάλι σου. Το φαγητό στο τραπέζι σας. Σταθερή δουλειά. Η υγεία σου. Η φύση που σε περιβάλλει. Γράψ’τα σε ένα χαρτί. Διαβάστε τα ξανά και ξανά και αισθανθείτε πραγματικά ευγνωμοσύνη για τις περιστάσεις σας.

2. Διαλογιστείτε.

Δεν χρειάζεστε μια φανταχτερή εφαρμογή. Βρείτε ένα ήσυχο μέρος, κατά προτίμηση στη φύση, και καθίστε. Η δεύτερη οποιαδήποτε σκέψη —καλή ή κακή— μπαίνει στο μυαλό σας, απωθήστε την. Σκεφτείτε ένα ποτάμι. Κατεβαίνετε το ποτάμι. Οποιαδήποτε σκέψη έρχεται στο δρόμο σας ξεπλένεται πίσω σας. Οραματιστείτε τον ήχο του ποταμού. Αφήστε το μυαλό σας να αναπνεύσει.

3. Βουτήξτε το πρόσωπό σας σε ένα μπολ με παγωμένο νερό.

Σε στιγμές άγχους και πανικού, το μεταιχμιακό σας σύστημα είναι υπεύθυνο και ο μετωπιαίος λοβός σας (λογική σκέψη, γλώσσα, πλαίσιο, ορθολογικές αποφάσεις κ.λπ.) δεν λειτουργεί. Η βύθιση του προσώπου σας σε ένα μπολ με παγωμένο νερό μπορεί να σας βγάλει από την κατάσταση πανικού και να επαναφέρει τον μετωπιαίο λοβό σας στο διαδίκτυο, κάτι που μπορεί να σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε περισσότερα γνωστικά εργαλεία γείωσης για να παραμείνετε ρυθμισμένοι. [Source: Buzzfeed, Just Therapy Things]

4. Προγραμματίστε μια κλήση με έναν θεραπευτή.

Μερικές φορές χρειάζεται απλώς να το μιλήσεις. Μπορείτε να κάνετε κράτηση εικονικής θεραπείας κατ’ απαίτηση με διάφορες υπηρεσίες όπως το Talkspace και το Cerebral ή να βρείτε κάποιον ντόπιο μέσω του Headway. Πανεύκολο.

5. Επεξεργαστείτε ξανά το πρόγραμμά σας.

Έχετε ένα σωρό κοινωνικές δεσμεύσεις που απλώς συμβάλλουν περισσότερο στην κατάσταση αναταραχής σας; Ακυρώστε τα. Στείλτε ένα ωραίο κείμενο με το εξής: «Γεια, λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να τα καταφέρω απόψε. Νιώθω λίγο συγκλονισμένος και θέλω απλώς να αποσυνδέσω το βράδυ». Οι αληθινοί θα καταλάβουν.

Η Νάστια



Source link

Η Γνώση είναι Δύναμη. Μοιράσου την.