You are currently viewing Πώς να υπερφορτώσετε το συνειδητό μυαλό για καλύτερη ύπνωση

Πώς να υπερφορτώσετε το συνειδητό μυαλό για καλύτερη ύπνωση

Είναι γεγονός ότι κατά μέσο όρο το συνειδητό μυαλό μπορεί να συγκεντρωθεί και να κρατήσει ίσια 5-9 αντικείμενα ταυτόχρονα. Πέντε πράγματα είναι γενικά πολύ εύκολο για ένα άτομο να θυμάται και τα εννέα αρχίζουν να γίνονται αρκετά δύσκολα. Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό δεν είναι εξαιρετικός αριθμός όταν το βάζετε στον αριθμό των αντικειμένων, γεγονότων ή ιδεών που μπορείτε να ξεσηκώσετε σε μια συνομιλία.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όταν συζητάτε με ένα άτομο σχετικά με το αυτοκίνητό του στο κατάστημα και αρχίζει να σας δίνει μια δέσμη διαφορετικών στοιχείων για το αυτοκίνητο που οδηγεί, το αυτοκίνητο που οδηγούν οι γονείς του, το αυτοκίνητο που οδηγεί ο θείος Τομ και το αυτοκίνητο Η θεία Χίλντα οδηγεί μπορεί να σε μπερδέψει.

Θα είστε τόσο απασχολημένοι προσπαθώντας να διατηρήσετε τα διαφορετικά αυτοκίνητα, τους ανθρώπους που τα οδηγούν και τα γεγονότα σχετικά με αυτά που θα χάσετε το νόημα της συζήτησης εξαρχής. Ο ομιλητής σας μιλούσε για το αυτοκίνητό του στο κατάστημα.

Η υπερφόρτωση του μυαλού με οποιαδήποτε πληροφορία θα κάνει τον κρίσιμο παράγοντα είτε να αποσπαστεί η προσοχή με ασήμαντες πληροφορίες είτε να κλείσει όλοι μαζί. Αυτό είναι ένα πλεονέκτημα για εσάς ως υπνωτιστή, γιατί τότε μπορείτε να επισυνάψετε μια πρόταση και θα εισρεύσει αμέσως.

Εάν ένα άτομο είναι σε θέση να παρακολουθεί τις πληροφορίες, είναι πολύ πιθανό να εστιάσει σε λάθος πληροφορίες που θα αποσπάσουν την προσοχή του κρίσιμου παράγοντα και θα επιτρέψουν ξανά την πρότασή σας ούτως ή άλλως.

Η ιδέα πίσω από την υπερφόρτωση των ανθρώπων με λεπτομέρειες είναι ακριβώς αυτή. Ανεξάρτητα από το θέμα ή τον τρόπο που παρουσιάζεται, είτε πρόκειται για γεγονός, φαντασία ή απλώς τυχαίες πληροφορίες, θέλετε πραγματικά να τους δώσετε πολλές λεπτομέρειες για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ισχυρή ιδέα στο έπακρο.

Το επόμενο γλωσσικό κόλπο ή μοτίβο σύγχυσης που θα χρησιμοποιήσετε για να υπερφορτώσετε το μυαλό ονομάζεται αυθόρμητη αλλαγή νοήματος. Αυτό γίνεται με τον ξαφνικό και απροσδόκητο συνδυασμό δύο διαφορετικών δηλώσεων. Όταν παίρνετε δύο προτάσεις που τελειώνουν και ξεκινούν με την ίδια λέξη, μπορείτε να τις συνδυάσετε μεταξύ τους για να δημιουργήσετε μια πρόταση που απλά δεν αθροίζεται.

Για παράδειγμα, “Πηγαίνω στο κατάστημα έχει τελειώσει το γάλα”. Σε αυτή τη δήλωση το νόημα στην αρχή και στο τέλος είναι μια χαρά, έχουν νόημα. Αλλά κάπου στη μέση τα πράγματα γίνονται λίγο μπερδεμένα, αρκετά μπερδεμένα που πρέπει να σταματήσεις και να σκεφτείς αυτό που μόλις είπα.

Εάν διαχωρίσετε τη δήλωση, θα δείτε ότι το “πάω στο κατάστημα” είναι αρκετά μέτριο και φυσιολογικό. όπως είναι «Το μαγαζί έχει τελειώσει το γάλα». Αυτή η ξαφνική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να ακούν πράγματα αναγκάζει τον κρίσιμο παράγοντα να σταματήσει τη σύγχυση. Όταν συμβεί αυτό, μπορείτε απλώς να προσθέσετε την πρότασή σας στη ροή της συνομιλίας και θα περάσει ξανά απαρατήρητη.

Ένας άλλος τρόπος για να ενσωματώσετε την αυθόρμητη αλλαγή νοήματος στη Συνομιλητική ύπνωση είναι να εισάγετε μια πρόταση στη συνομιλία σας και μετά να συνεχίσετε να μιλάτε σαν να μην συνέβη ποτέ. Αυτό προκαλεί και πάλι αρκετή σύγχυση για κρίσιμο παράγοντα που θέλει να σταματήσει για να τον καταλάβει.

Αυτό παρακάμπτεται από το γεγονός ότι εξακολουθείτε να μιλάτε και δεν υπάρχει χρόνος να επιστρέψετε για να το καταλάβετε. Τώρα το ασυνείδητο παίρνει την πρόταση και την αποθηκεύει για μελλοντική χρήση. Και πάλι η πρότασή σας μπαίνει στο μυαλό καθώς παρακάμπτει τον μπερδεμένο κρίσιμο παράγοντα.

Καθώς περιλαμβάνετε όλο και περισσότερες από αυτές τις αυθόρμητες αλλαγές, το μυαλό όχι μόνο θα πάρει τη συνομιλία που κάνετε δυνατά, αλλά θα αρχίσει να αναγνωρίζει το μοτίβο που δημιουργείται μέσα από τα κρυμμένα μηνύματα.

Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την αλλαγή νοήματος είναι να αποφύγετε την ασάφεια και να συνδυάσετε απλώς δύο προτάσεις που τελειώνουν και ξεκινούν με την ίδια λέξη μαζί. Αυτές οι δηλώσεις θα έχουν περισσότερο νόημα και θα είναι λίγο λιγότερο μπερδεμένες αλλά θα αποσπούν την προσοχή. Το κλειδί εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει αυτές τις δηλώσεις περιστασιακά στη συνομιλία, διαφορετικά θα γίνουν αντιληπτές και θα εντοπιστούν.

Επίσης, θυμηθείτε να τα χρησιμοποιείτε όταν χρειάζεται, όχι για κάθε άλλη δήλωση. Εάν χρησιμοποιείτε αυτή την αυθόρμητη αλλαγή νοήματος πολύ συχνά, μπορεί να γίνει ενοχλητική και επιβλητική, κάτι που ισχύει για τις περισσότερες γλωσσικές τακτικές σύγχυσης. Η υπερβολική σύγχυση μπορεί να είναι αντιπαραγωγική καθώς οι ακροατές σας δεν θα ενδιαφέρονται πλέον να σας ακούσουν.

Τέλος ερχόμαστε στην έννοια της γλωσσικής σύγχυσης του σοκ και της έκπληξης. Αυτή είναι μια συναρπαστική ιδέα, κάθε φορά που πραγματικά σοκάρετε ή εκπλήσσετε κάποιον, θα προσπεράσετε αυτόματα τον κρίσιμο παράγοντα και θα το καταφέρετε. Το σοκ και η έκπληξη θα δημιουργήσουν τον δικό τους τύπο επαγωγής έκστασης.

Μόλις σοκαριστείτε και εκπλαγείτε, η συνειδητή σας σκέψη θα υπερφορτωθεί αμέσως και θα κλείσει, αφήνοντας μόνο το ασυνείδητο ανοιχτό σε υποδείξεις και έτοιμο να ακολουθήσει οδηγίες, που είναι τέλειο για έναν υπνωτιστή.

Υπάρχει προσοχή στη μέθοδο σοκ και αιφνιδιασμού. Μερικοί άνθρωποι δεν τους αρέσει να σοκάρονται και να εκπλήσσονται, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε και επιλέγετε σοφούς χρόνους και τους κατάλληλους ανθρώπους για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική.



Source by Clifford Mee

Η Γνώση είναι Δύναμη. Μοιράσου την.