You are currently viewing Ευαισθητοποίηση Ψυχικής Υγείας: Στρατηγικές και Πόροι

Ευαισθητοποίηση Ψυχικής Υγείας: Στρατηγικές και Πόροι

[ad_1]

Η ψυχική και η σωματική υγεία είναι εξίσου σημαντικά συστατικά της συνολικής υγείας. Δεν υπάρχει μεμονωμένη αιτία ψυχικής ασθένειας και υπάρχουν αρκετοί παράγοντες κινδύνου. Υπολογίζεται ότι 1 στους 5 Αμερικανούς ενήλικες θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ψυχικής υγείας κάθε χρόνο. Σχεδόν 1 στα 4 εν ενεργεία μέλη υπηρεσίας εμφάνισε σημάδια πάθησης ψυχικής υγείας (JAMA Psychiatry, 2014). Μεταξύ των εν ενεργεία στρατευμάτων, τα ραντεβού που σχετίζονται με την ψυχική υγεία αντιπροσώπευαν περίπου το 16% όλων των στρατιωτικών ιατρικών ραντεβού (DoD, 2018). Ένας υψηλότερος επιπολασμός συναισθηματικών και συμπεριφορικών δυσκολιών βρέθηκε μεταξύ παιδιών στρατιωτικών οικογενειών ηλικίας 11 έως 17 ετών σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους στο γενικό πληθυσμό. Πολλοί άνθρωποι με προβλήματα ψυχικής υγείας δεν αναζητούν θεραπεία, συμπεριλαμβανομένου του στρατιωτικού προσωπικού. Παρακάτω είναι διαθέσιμες στρατηγικές και πόροι.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ:

Κάντε μια αυτοαξιολόγηση του εαυτού σας καθημερινά. Πώς είσαι? Αισθάνεστε αγχωμένοι, ενοχλημένοι, αποστασιοποιημένοι, κλεισμένοι ή απομονώνεστε; Έχουν αλλάξει τα πρότυπα διατροφής ή ύπνου σας;

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το παιδί, το μέλος της οικογένειάς σας ή τους συναδέλφους σας. Προσέξτε για τυχόν αρνητικές αλλαγές στη συμπεριφορά, την εμφάνιση ή τη διάθεσή τους. Π.χ.: αυξημένη ευερεθιστότητα, φαίνεται ατημέλητος, απομονωμένος, αυξημένη καθυστέρηση ή κλήσεις από τη δουλειά.

Στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας, δημιουργήστε ένα ανοιχτό περιβάλλον για συμπεριφορά αναζήτησης βοήθειας.

Μην υποβαθμίζετε, γελοιοποιείτε ή κουτσομπολεύετε τις ανησυχίες για την ψυχική υγεία ενός ατόμου.

Παρέχετε υποστήριξη, επιβεβαίωση και ενθάρρυνση.

Προσδιορίστε τους διαθέσιμους πόρους μέσω του προγράμματος βοήθειας εργαζομένων, των παρόχων ψυχικής υγείας της κοινότητας ή των σχολικών συμβούλων/ψυχολόγων.

Μην διστάσετε να αναζητήσετε βοήθεια για τον εαυτό σας ή να ενθαρρύνετε άλλους να το κάνουν, εάν χρειάζεται.

Το να ζητάς βοήθεια θέλει θάρρος και δεν είναι σημάδι αδυναμίας. Κάντε το πρώτο βήμα!

ΠΟΡΟΙ:

• National Suicide Prevention Lifeline: 1-800-273-TALK (8255)

• The Crisis Text Line: Στείλτε το TALK στο 741741

• Γραμμή βοήθειας NAMI: 1-800-950-NAMI (1-800-950-6264)

• Γραμμή βοήθειας για καταστροφές: 1-800-985-5990

• Καλέστε το 211- επισκεφτείτε το 211.org εάν χρειάζεστε βοήθεια για να βρείτε φαγητό, να πληρώσετε τους λογαριασμούς στέγασης

πρόσβαση σε δωρεάν παιδική φροντίδα ή άλλες βασικές υπηρεσίες.

• Εθνική γραμμή βοήθειας για την ενδοοικογενειακή βία: 1-800-799-7233 και TTY 1-800-787-3224

• Εθνική Γραμμή Γονικής Βοήθειας: 1-855-4A Parent (1-855-427-2736)

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΕΤΕΡΑΝΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ:

• Military One Source: Παρέχει υλικό και πληροφορίες για προγράμματα για το στρατιωτικό προσωπικό και τις οικογένειές τους.

Χωρίς χρέωση: 1-800-342-9647

TTY/TTD: Καλέστε 711 και δώστε τον αριθμό χωρίς χρέωση 1-800-342-9647

• Γραμμή Κρίσης Βετεράνων (VA): Καλέστε στο 800-273-8255 ή στείλτε μήνυμα στον αριθμό 838255

• DoD/VA Προσέγγιση αυτοκτονίας:

• Εφαρμογή Parenting2Go- βοηθά τους Βετεράνους και τα μέλη της Υπηρεσίας να επανασυνδεθούν με τα παιδιά τους και παρέχει βολικά εργαλεία για την ενίσχυση των γονεϊκών δεξιοτήτων.

ΠΟΡΟΙ AA/NA:

• Διεύθυνση Διαδικτύου Ανώνυμων Αλκοολικών: aa.org

• Διεύθυνση Ιστού των Υπηρεσιών Ανώνυμων Ναρκωτικών: na.org

• InTheRooms.com: Ζωντανές διαδικτυακές συναντήσεις AA/NA

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ SMARTPHONE ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Εφαρμογή Moving Forward

Εφαρμογή Life Armor

Εφαρμογή Breathe2Relax

Πνευματικά δικαιώματα 2021, Felecia D. Sheffield, PhD., All Rights Reserved in All Media.

[ad_2]

Source by Felecia Sheffield PhD